Секція 2


Формування національної свідомості та самосвідомості на прикладах історичних персоналій





3 коментарі:

  1. Погоджуюсь із тим, що школа виховує навіть стінами, а особливо тим, яке оформлення вони мають: стенди, та навіть плакати учнів на патріотичну тематику, конкурси малюнків, тощо. Слід додати, що у предметних кабінетах присутні тематичні куточки, зокрема, славетних діячів (Тараса Шевченка, Лесі Українки, Михайла Кравчука, тощо), Героїв Небесної Сотні ... Перелік може бути безкінечним.
    Вважаю, що значну роль у національно-патріотичному вихованні відіграють і шкільні музеї. Хочеться процитувати слова Дмитра Яворницького: " Музей – це минуле, це історія, це душа, це серце наших предків, а для нас – величавий храм, куди ми повинні входити з побожністю, а виходити з найглибшим поважанням і гарячою любов’ю до всього того, чим жили наші батьки, діди і прадіди, що ми повинні нести з собою, як заповіт, і чому повинні учитися і всі ми, і покоління наших нащадків, поки стоїть земля і світить сонце"

    ВідповістиВидалити
  2. Щоб наша учнівська молодь мала стійкі сформовані патріотичні цінності, ми маємо виконати досить важливу місію. А саме: знаючи, що дитина виховується прикладом тих, хто її оточує, важливо сформувати у нас патріотичні цінності та уміння передавати та демонструвати їх. Для цього необхідно, плануючи свою діяльність із учнями, використовувати різноманітні активні та інтерактивні форми роботи, так як виховання патріотизму молоді не може бути реалізоване в одноманітних формах і не тільки на виховних годинах. Ось і ми ознайомилися одним з прикладів національно-патріотичного виховання на уроках математики,кожен із нас може почерпнути цікаві завдання, форми роботи і
    реалізовувати їх у своїй роботі.Дякуємо за хороші ідеї!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую учасникам конференції за проведену роботу! Приємно, що до конференції долучилися педагоги, які поділилися своїми практичними напарацюваннями. Бажаю подальших успіхів!
    З повагою - Наталія Гмитрук

    ВідповістиВидалити